Blog

Wiosna 2019

To już czas na nowy sezon. W ekspozycjach sklepowych nawiązujemy do wiosny, kwiatów, zieleni, ogrodów. Używamy pastelowych kolorów z połączeniem bieli. Dozwolone sztuczne liście, kwiaty (odpowiednio dobrane), flamingi i kule ogrodowe. Wystawiamy napisy NOWA KOLEKCJA :)

witryny sklepowe wiosna 2019

Witryna otwarta czy "skrzynia"?

Ten post będzie dotyczył formy witryn z jakimi najczęściej się spotykamy w centrach handlowych. Mowa tu o witrynach otwartych i zamkniętych, również nazywanych „skrzyniami”. Witryna otwarta charakteryzuje się tym, że przechodzący potencjalny klient widzi wnętrze sklepu. Co za tym idzie, wnętrze musi być atrakcyjne, aby przyciągnąć klienta, oraz zorganizowane tak by towar był widoczny także dla osób zaglądających przez witrynę. Jej zaletą jest to, że jest to witryna najtańsza w utrzymaniu, jednak nie przyciąga tylu klientów co witryna zamknięta. Aby sklep z otwartą witryną nie stał się nudny dla stałych klientów centra handlowego, dobrze jest zorganizować ekspozycję przy witrynie np. w postaci ustawionych manekinów, naklejek na szybę, przywieszek.

Witryna typu „skrzynia” jest całkowicie odizolowana od sklepu tłem, co daje dowolną możliwość aranżacji. Jest najdroższa w utrzymaniu i wymaga nowej aranżacji co sezon. Daje największą szansę na przyciągnięcie nowego klienta.

Sklepy, które są nowe lub nie maja stałych klientów raczej powinny nastawić się na witryny typu „skrzynia” lub idąc na kompromis witryny półotwarte. W ten sposób nowe punkty mogą zaprezentować swoją ofertę z bliska. To świetny sposób na promocję nowego lub nieznanego w okolicy produktu.

witryna zamknięta czy otwrta

Kontakt

Umów się na spotkanie z projektantem lub zleć projekt on-line.

projektowanie sklepów i witryn
biuro@w1studio.pl
projektowanie sklepów i witryn
+48 883 533 687